HET PLANKENKOORTS MYSTERIE

En samenwerkingsproject van Theater de Vest, Cultuur Primair en de stichting Tijdgeest.

Breekt het zweet je uit, heb je klotsende oksels en kan je soms geen woord uitbrengen als je iets wilt presteren? Dan heb je waarschijnlijk last van plankenkoorts.
Niet erg, want het is geen ziekte. Maar wél behoorlijk lastig zo nu en dan.
Dit arrangement start met een voorstelling naar keuze in TAQA Theater De Vest.
Naar aanleiding van deze voorstelling worden de kinderen met behulp van een WEB applicatie uitgedaagd om op zoek te gaan naar oplossingen om plankenkoorts te overwinnen.
Via de WEB applicatie komen ze in aanraking met verschillende deskundigen, die allemaal op hun eigen manier omgaan met spanning, presteren en plankenkoorts.
Ook krijgen de kinderen een workshop, als onderdeel van hun onderzoek naar plankenkoorts.
Aan het einde van het project formuleren de kinderen een advies over plankenkoorts, voor de acteur met wie ze in de WEB applicatie hebben kennisgemaakt.

Duur: 2 weken
Tijdsinvestering in de klas: activiteiten 3,5 uur per week

Dit project is te boeken bij: www.cultuurprimair.nl